Distributie Motor

Afiseaza: 1-8 din 8 produse

 Filtre

Kit distributie pentru Dacia Renault

Mecanismul de distribuție este un sistem auxiliar al motorului cu ardere internă, al motorului cu abur având funcția de a corela umplerea a cilindrilor motorului cu amestec carburant, abur sau aer și de evacuare a gazelor arse sau a aerului.
          Kitul de distributie la marca Dacia la fel ca si la alte modele auto (cureaua de distributie si rolele) are rolul de a asigura functionarea motorului, doar ca, uneori, el trebuie inlocuit. Ar fi ideal sa schimbi kitul de distributie din timp si sa nu astepti sa se rupa cureaua sau vreo rola se poate bloca sau lantul din cauza uzurii si implicit sa defectati motorul,indoiti supapele distrugeti chiuloasa etc.
Atunci cand vine vorba de kitul de distributie, apar mai multe probleme sau intrebari pe care si le adreseaza tot mai des soferii, precum “Cand se schimba kit-ul de distributie la Dacia ?”, “Ce se intampla daca nu reusesc sa schimb kit-ul de distributie in timp?” “De unde pot cumpara kit-uri de distributie pentru Dacia?”.
“Cand se schimba kit-ul de distributie la Dacia ?" din recomandarile producatorilor de piese auto  este ca intre 60.000 si 120.000 de kilometri parcursi sau intre 4 si 10 ani de la ultima inlocuire, sa cumperi un kit de distributie nou pentru masina. Depinde foarte mult de stilul de condus si de calitatea combustibilului, a uleiurilor si filtrelor pe care le folositi.
“Ce se intampla daca nu reusesc sa schimb kit-ul de distributie in timp?” Daca nu reusiti schimbarea distributiei la timp, e posibil sa va loviti de unele situatii nedorite, precum ruperea curelei de distributie sau a dintilor acesteia, ruperea sau blocarea rolei intinzatoare, de ghidaj sau defectarea pompei de apa, care pot distruge motorul. O defectiune la distributie poate duce imediat la distrugerea chiulasei, spargerea pistoanelor, indoirea supapelor, fisurarea blocului motor, ruperea bieletelor sau defectarea vibrochenului, ceea ce implica reparatii complexe si foarte costisitoare. Din acest motiv cu siguranta nu ati vrea sa ajungeti in acest stadiu. Inlocuirea kitului de distributie la marca Dacia, mai ales atunci cand vine vorba de o distributie pe curea, presupune o adevarata investitie pentru anumiti soferi dar este printre cele mai ieftine kit-uri de distributie in raport cu alte marci auto. Daca vreti sa minimizati aceste cheltuieli cu kitul de distributie, ar fi bine sa alegeti un magazin online precum www.salstil.ro de unde il puteti cumpara la preturi foarte bune din stoc propriu.

 

Clasificare

După tipul motorului la care este aplicată, distribuția poate fi pentru motoare în patru timpi sau în doi timpi.

Distribuția la motoarele în doi timpi în general, este fără supape și are ferestre în cilindri care sunt închise sau deschise prin deplasarea pistonului care se mai numește distribuție prin lumini. Motoarele în doi timpi, în special cele cu aprindere prin comprimare au numai supape de admisie sau numai de evacuare.
Distribuția pentru motoare în patru timpi folosește mecanismul de distribuție cu supape, care pot fi acționate mecanic, pneumatic, magnetic sau hidraulic . În majoritatea cazurilor (mecanic, hidraulic), supapele sunt acționate de culbutori sau direct de arborele cu came.
După poziția supapelor, mecanismul de distribuție poate fi cu supape laterale, cu supape în cap, sau mecanism de distribuție mixt.

Mecanism de distribuție cu supape laterale, (SV; eng., Side Valves) de exemplu la motoarele mici cu o chiulasă mai îngustă (joasă). În acest caz supapele sunt în blocul motor sau pe lîngă cilindru.
Mecanism de distribuție cu supape în cap, la acest mecanism supapele sunt montate în chiulasă deasupra pistonului.
Mecanism de distribuție mixt, cînd supapele sunt montate și în blocul motor și în chiulasă.
După locul de montare a arborelui cu came, există mecanism de distribuție arbore cu came montat în carter și arbore cu came montat pe chiulasă.

La arborele cu came, montat în carter, supapele sunt angrenate de culbutori, tijele acestora și tacheți (OHV; eng., Over Head Valves).
La arborele cu came montat în chiulasă, deasupra supapelor (OHC; eng., Over Head Camshaft), supapele sunt angrenate prin culbutori sau cu angrenare directă a supapelor.

După angrenarea arborelui cu came,

Curea
Lanț
Roți dințate



 

Suport clienti Luni - Sambata: 08:00-18:00

0745471484 0740033630 info@salstil.ro
close

Comparare

Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.

close

A fost adaugat la favorite!

A fost sters din favorite!